Hesperange - Reisverslag uit Hesperange, Luxemburg van Anne en Theo Santiago de Compostella - WaarBenJij.nu Hesperange - Reisverslag uit Hesperange, Luxemburg van Anne en Theo Santiago de Compostella - WaarBenJij.nu

Hesperange

Blijf op de hoogte en volg Anne en Theo

13 Augustus 2012 | Luxemburg, Hesperange

Gisteren weer met goede moed vertrokken. Eerst met de trein naar Goebelsmuhle om een klim van 7 km te vermijden. Door het dal van de zure. Mooi en redelijk vlak met toch flinke plaagstoten van7% en meer. Het deed ons aan het denken zetten of we op deze manier onze vakantie moeten voortzetten. We waren om 17.30uur in Lux.stad. We wilden eerst naar het station om te bezien welke mogelijkheden de trein te bieden heeft. Kwamen langs de jeugdherberg en meteen gevraagd of er nog plaats was. Maar voor onze oude knarren hadden ze geen plek. Het was vol. We hebben door het zoeken van het station ons te lang opgehouden en aangezien de hotels in Lux. Erg duur waren zijn we doorgefietst naar de volgende camping in hesperange.
Daar waren we om 20.oo uur. Gauw tent opzetten,douchen en eten en om 23.30 doodmoe in de slaapzak gekropen.
Vandaag wordt een bezinningsdag. Gaan we verder met onze route of proberen we een oversteek naar de mozel en de rijn te maken.
We Shall see. Wordt vervolgd,het is tot slotte vakantie.
Gr. Anne en Theo

• 13 Augustus 2012 - 10:44

ViMi:

Ja wat is wijsheid. Zoals we al aan iPad zeiden is her vooral belangrijk om te genieten en lekker te fietsen. Genieten van de natuur en heerlijk op vakantie bijtanken. Dus met die dingen in achterhoofd een plan maken dat goed voor jullie voelt. Heel veel plezier!!

• 14 Augustus 2012 - 13:06

Gerrie:

Presteren is prachtig, maar genieten is geweldig....
    Hoop dat jullie tot een goed plan zijn gekomen.
    Liefs Gerrie

• 16 Augustus 2012 - 09:28

Bert Dewaide:

Hoi mensen,

Maak een goed plan voor lekker te fietsen voor allebeide en te gnieten van de natuur. Beleef jullie vakantie.
    Groetjes Bert

Anne en Theo

Beste allemaal, Op zondag 29 mei gaan we op weg naar Santiago de Compostella. Het zijn ongeveer 2400 km, 160 uur fietsen uitgaande van 15 km/uur en 864000 omwentelingen. We hopen over 6 weken terug te zijn, es god bleef.

Actief sinds 23 Mei 2011